Możesz wszystko zrobić sam...

Ale nie musisz! Pełna automatyzacja = więcej czasu dla Ciebie.

Najczęstsze pytania
Jakie formy reklamowe są dostępne?
Reklama w wyszukiwarce (Search), Reklama banerowa: tekstowa i graficzna (GDN), Remarketing: graficzny i tekstowy (GDN), Reklama na Gmail. 
Ile kosztuje taka automatyzacja?
Posiadamy 3 pakiety, aby je poznać zapraszamy do działu cennik  
Czy otrzymam fakturę?
Oczywiście, zawsze drogą e-mail wysyłamy faktury klientom.
Jak często będę otrzymywał raport?
W zależności od wybranego pakietu, od comiesięcznego do nawet codziennego raportowania.
Czy mam dostęp do konta AdWords?
Całość działań jest po stronie AdWords-Ninja. Raporty przedstawiają wszystkie niezbędne informacje oraz dodatkowo dane z Google Analytics, które to zawierają 100% informacji, które są dla klienta najważniejsze. Ze względu na know-how, nie ma potrzeby współdzielenia konta AdWords, na którym pracujemy.
Czy muszę zakładać konto Google Analytics?
Jeśli firmie zależy na lepszych efektach, odpowiedź brzmi TAK. Zdecydowanie połączenie konta AdWords i Analytics daje ogromne spektrum informacji i lepsze rezultaty.
Co muszę przygotować aby rozpocząć?
Należy określić swój cel, przygotować najważniejsze słowa kluczowe oraz informacje do napisania reklam. Jeśli już kampania jest realizowana przez klienta wystarczy użyć Edytora AdWords i wysłać do nas plik ze skopiowaną reklamą. Dział techniczny pomaga w całym procesie, wystarczy się do nas zgłosić, abyśmy poprowadzili za rękę każdego nowego klienta.
Najczęstsze pytania
Jak wybrać cel mojej kampanii?
Możemy wybrać jeden z przykładowych, często wybieranych przez firmy celów, np: maksymalizacja kliknięć w ramach budżetu, optymalizacja CTR reklam, zwiększenie zasięgu kampanii, poprawa konwersji albo realizowanie kampanii tylko i wyłącznie na frazy, które bezpośrednio realizują nasze cele/konwersje, a wstrzymywanie działań, które do nich nie prowadzą. Wybór należy do klienta. 
Czy muszę zakładać nowe konto AdWords?
Zawsze zakładamy nowe konto AdWords na którym pracujemy. Jeśli klient chce wykorzystać Swoje konto – możemy je przekopiować, jeśli nie posiada, to tworzymy nowe i budujemy od podstaw.
Ile zaoszczędzić mogę na tym rozwiązaniu?
Każda kampania jest inna i nie można generalizować, do tej pory rekordem jest oszczędność na poziomie 1,47 zł u klienta, u którego było bardzo wiele błędów i optymalizacja była na szeroką skalę. Jednak standardowo od kilkunastu do kilkudziesięciu groszy powinniśmy zaoszczędzić, jeśli to będzie akurat celem. Jeśli natomiast zwiększenie skuteczności konta to nie średnie CPC będzie ważne, a wyniki konwersji (ilość oraz współczynnik). Wszystko zatem zależy od wyboru .
Co jeżeli będę chciał wprowadzić zmiany w kampanii?
Bez problemu można takie zmiany do nas przesłać, zajmuje się tym dział pomoc@adwords-ninja.pl . Nowe słowa bądź reklamy będą poddane optymalizacji po ich dodaniu na koncie.
Jak często moja kampania jest optymalizowana?
Kampania jest sprawdzana każdego dnia, analizujemy i gromadzimy jej wyniki, aby w odpowiednich momentach dokonać optymalizacji. W zależności od wybranego pakietu optymalizacja wykonywana jest co 14 dni, 7 albo nawet codziennie. Przy czym w ostatnim wariancie tylko i wyłącznie gdy jest wystarczająco dużo danych, aby takową optymalizację przeprowadzić. Statystyka bowiem jest bardzo ważna w całym procesie i należy o tym pamiętać.
Czy mogę telefonicznie omówić kampanię?
Kontakt z nami jest możliwy tylko i wyłącznie poprzez formularze bądź adres e-mail. Właśnie ze względu na ograniczenie kosztów tego typu, nasze rozwiązania są w możliwie najlepszej cenie na rynku. W przypadku chęci skorzystania z wiedzy specjalisty i odbycia rozmowy, prosimy o kontakt z nami, wtedy odpłatnie umówimy rozmowę z certyfikowanym specjalistą Google AdWords, który odpowie na wszystkie pytania, doradzi i pomoże w razie pytań bądź sugestii.
Ile trwa aktywacja kampanii, od jej opłacenia?
Aktywacja kampanii zawsze trwa maksymalnie do 24 godzin.